10 interessante gasten = oneindig veel inspiratie! Deze podcast wil je luisteren deze zomer.
Event Inspiration Talks is dé podcast voor eventprofessionals die verder willen denken. Met tafelgasten die hun beste ideeën en ervaringen delen, zodat jij gegarandeerd geïnspireerd terugkomt van je vakantie, Melissa.
De eerste 10 van de 18 afleveringen staan voor je klaar. Perfect om te luisteren op weg naar je bestemming, aan het zwembad of onderweg naar je volgende event. Luister of kijk de podcast net als duizenden vakgenoten op Spotify, Apple Podcast of YouTube.
Hoe creëer je sterke storytelling op events?
David Grifhorst | TV-regisseur van o.a. The Passion Waarom benadert David events in blokjes van vijf seconden? Wat is de kracht van een sterk team vol specialisten? En waarom zorgde één bepaalde zin ervoor dat zijn dochter van haar scherm ging?
Sietse Bakker | Eurovisie Songfestival & Amsterdam750 Hoe spannend is het om een event te organiseren waar 183 miljoen mensen naar kijken? Waarom de keuze voor de snelweg als evenemententerrein? En hoe ga je om met belangrijke stakeholders die wisselende belangen hebben?
Wat leer je van de focus op events bij AFAS Software?
Leonie Brunekreef | Event manager AFAS Software Hoe bouw je als B2B-merk een sterke merkbeleving op? Waarom organiseert AFAS méér dan 100 events per jaar zónder eventbureau? En hoe meet je de ROI van een event waar men lyrisch over is, maar de cijfers achterblijven?
Wat maakt een event écht impactvol? Hoe overtuig je een opdrachtgever dat een event geen kostenpost is, maar een strategische investering? En waarom moet je als bureau soms juist wél die duurdere, gewaagdere keuze maken?
Hoe creëer je sterke merk-activaties op festivals?
Vivianne van Weele | brand activation manager MOJO Concerts
Hoe zorg je dat een merk past bij de vibe van een festival? Waarom is ‘nee’ zeggen soms belangrijker dan ‘ja’? En hoe behoud je creativiteit en impact in een commerciële samenwerking?
Wat doe je als je events organiseert waar politiek, protocollen en gevoelige thema’s samenkomen? En hoe kan je zelfs bij de MH17-herdenking met kleine details het verschil maken?
Japer van de Wouw | Mede-eigenaar This is Live Group
Hoe breng je een parkeerchaos met 75 bussen en 20 tractoren tot een goed einde? Hoe bouw je een festivalmerk dat zichzelf verkoopt? En waarom zijn tickets niet genoeg om uit de kosten te komen?
Hoe organiseer je als bedrijf 300 events per jaar?
Inge Kuin | Senior event manager bij Postcode Loterij & Vriendenloterij
Wat gebeurt er als je op 1 januari hoort waar je binnen vijf dagen een groots event moet neerzetten? En waarom is een ervaring voor 7 mensen soms krachtiger dan één voor 7.000 personen?
Hoe produceer je Koningsdag die voelt als een blockbuster?
Diederick Vette | Producent Koningsdag
Wat als jouw event live op tv is met 2,5 miljoen kijkers, 30.000 bezoekers langs de route, de koninklijke familie als eregasten en nul ruimte voor fouten? En hoe maak je van lokale passie een landelijk wow-moment?
Hoe bouw je een wereldwijde tribe rond je festival?
Duke Ebbens | Head of marketing Q-Dance (Defqon.1)
Bezoekers komen uit meer dan 100 landen naar het grootste dance-festival van Nederland. Door gamification, sterke storytelling en uitgekiend marketingplan, zorgt Duke voor een ongekend sterke community vol ambassadeurs!